SchutzMasken.de Brownells Deutschland

Ankündigung

Einklappen
Keine Ankündigung bisher.

Meine Schweizer Gewehre

Einklappen
X
 
  • Filter
  • Zeit
  • Anzeigen
Alles löschen
neue Beiträge

    Meine Schweizer Gewehre

    First- did I get the title completely correct? I've been having problems with word endings and want to make sure I'm not messing things up. It should be "Meine" right? Not Meinen or Mein?



    Anyway-

    Ich habe drei Schweizer Gewehre!


    I also have one more [K11] on the way, it should come in the mail tomorrow. In the next few months I might but 2-4 more K31s and 2 more K11s.

    I bought two of the K31s in the last week and the other K31 a few months ago.



    Anyway, let me try my hand at a joke-

    The Belgians and Swiss get into a war over who has the best chocolate, the Belgians declare war, the Swiss declare neutrality.

    *taps microphone* "is this thing on?"
    Angehängte Dateien

    #2
    Well, yeah "Meine" is correct.

    I do have a long IG11, but my old eyes begin to make me some trouble, so I didn´t shoot it for a while.

    It is a quite rare "P"-model, which means it was manufactured for private use in a higher quality.

    For my eyes I have bought a US-Model of 1917 in .30-06, which has a hole-rear-sight, that works much better.

    For sending a joke back, watch down here:

    "If it has...."
    "Der Euro muss platzen, sonst bekommen wir ein sozialistisches Zwangssystem."
    (Prof. Max Otte)

    Kommentar


      #3
      ...Willst Du einen zweiten Kirchenstaat aufbauen und sammelst schon mal Material für die Schweizer Garde? :-)

      Aber Glückwunsch zu der netten Kollektion...ich mag den K31...


      und den Witz kann ich kontern:

      Unterhalten sich ein Deutscher und ein Schweizer General...

      Der Deutsche: Wieviele Mann habt Ihr unter Waffen?
      Der Schweizer: etwa 500.000!
      Der Deutsche: Dann kommen wir mit einer Million...!
      Der Schweizer: Dann schießt von uns halt jeder zwei Mal, und geht erst dann nach Hause...

      Gruß über den Teich

      Kommentar

      Lädt...
      X